Hola Cuba – żegnamy się z palmami, czas na zmiany!

Wiosna to u nas czas zmian! Otóż… żegnamy się z palmami – na szczęście tylko w logo!  Zobaczcie na nasze wiosenne porządki – mamy nadzieję, ze się Wam spodobają!

Hola Cuba to nieduże, ale profesjonalne biuro podróży. Co więcej, na tej alternatywie do bycia masowym organizatorem bardzo nam zależy i będziemy to pielęgnować! To jakość, a nie ilość jest dla nas najważniejsza. Dokładamy wszelkich starań, żeby organizowane przez nas wyjazdy były na najwyższym poziomie. Pragniemy, by wakacje z nami były chwilami, które zapamięta się z uśmiechem na całe życie.

W trosce o bezpieczeństwo uczestników naszych wypraw działamy zgodnie z najwyższymi standardami rynkowymi, ale jednocześnie czujemy się nowoczesnym biurem podróży. Na tyle nowoczesnym, że sama fraza „biuro podróży” wydaje nam się przestarzała i bardzo nas uwiera! 🙂 Nie wykorzystujemy jednak niczyjej licencji na bycie biurem, nie udajemy fundacji czy klubu. Faktycznie, zgodnie z przepisami, jesteśmy po prostu biurem podróży z licencją Ministerstwa Sportu i Turystyki. Co ważne, mamy własną gwarancję ubezpieczeniową, która chroni interes osób podróżujących z nami na drugi koniec świata. Bezpieczeństwo jest po prostu priorytetem w czasie każdego naszego wyjazdu.

To wszystko chcieliśmy wyrazić w nowej, profesjonalnej identyfikacji wizualnej. Pierwszy plan zakładał, że po prostu oddamy nasze palmy w ręce fachowca. Były one robione samodzielnie, metodą prób i błędów. Kochamy palmy i uważamy, że przebywanie w ich otoczeniu pozytywnie wpływa na nastrój. Do tego stopnia, że mamy dwie palmy w Warszawie. No dobra, już jedną… druga nie przeżyła zimy 🙁

Mateusz, nasz grafik, skutecznie odwiódł nas jednak od palmy! Uznał, że cokolwiek z nią zrobi, to i tak będzie banalnie, jak wyjęty gotowiec z końca internetu. Chyba miał rację. Tym samym całkowicie zaufaliśmy mu i daliśmy wolną rękę na wyrażenie tego, czym jest Hola Cuba w nowoczesnej formie, bez palm czy innych flamingów.

Spójrzmy jeszcze ostatni raz na nasze palmy i latającego penisa (czyż nie wygląda to właśnie tak?). Żegnajcie, Adios! 🙂

A teraz czas na nowy logotyp i na nową kolorystykę. Tadaaaaaaaam:

 

 

Czerwony trójkąt może kojarzyć się z chorągiewką na wietrze czy z apaszką przewiązaną na szyi. Jest energetyczny i dynamiczny. Do tego ręczny, więc niepowtarzalny sznyt samego napisu Hola Cuba. Zachowaliśmy minimalistyczny styl, który jednocześnie oddaje dynamikę i wakacyjny luz, ale podkreśla jakość naszych wyjazdów.

I co Wy na to? Jak oceniacie zmianę? 🙂

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *